Systemer og apps til dit regnskab

Systemer og apps til at styre elementer af din virksomhed kan være et stort og uoverskueligt området for en lille virksomhed.

Derfor har vi her lavet et overblik over vores foretrukne systemer og apps til dig.

De systemer og apps, vi har valgt, dækker hvert sit område i din virksomhed – afhængig af størrelse naturligvis – og vil fungere rigtigt godt sammen med dit e-conomic regnskabsprogram.

Systemer og apps er opdelt efter funktion.

Er det svært at få overblik og finde det rigtige system for dig?

Når du har kigget listen igennem, kan det være du står lidt med følelsen af … godt, og hvor starter jeg så – og hvordan sætter jeg det hele sammen?

Fortvivl ikke – det er lige præcis her, vi kan hjælpe dig. Vi forstår din virksomhed og har gjort det her for hundredevis andre virksomheder – det er det, vi lever af:

Og nu til oversigten over systemer og apps:

Oversigt over systemer og apps efter funktion

Regnskab

E-conomic er et komplet regnskabsprogram, som kan håndtere alle dele af din virksomhedsøkonomi. 

Mulighed for skalering med moduler og integrationer af andre programmer gør e-conomic unikt til brug i alle typer virksomheder. 

Vi er certificeret economic forhandler, og vi ved derfor lige præcis hvad systemet kan, og hvordan vi skræddersyer den løsning, du har brug for til at håndtere salg, lager, løn,
fakturering, budget, tidsregistrering, osv. 

Det hele taler naturligvis perfekt sammen.
med dit regnskab.

Tidsregistrering, kørsel og materialer

Udfakturerer du dine timer, så er det en fordel at have systemer og apps til tidsregistrering. Der findes et stort udvalg, og hos Valju anbefaler vi Intempus.

Spar tid og få overblik med mobil tidsregistrering hos Intempus.

Intempus erstatter gammeldags tidsregistrering, og er det perfekte værktøj til alle medarbejdere, som har behov for at registrere arbejdstimer, materialer, kørsel med mere.

Du kan med fordel benytte dette system, når tidsregistrering af medarbejdere bliver lovpligtigt p. 1. juli 2024.

Du får et nemt og hurtigt overblik i realtid over dine medarbejderes projekter, kunder, timer og materialer, og det betyder at du hele tiden kan have overblik over, hvor meget du har brugt for hvert projekt eller kunde.

Budget

Budgettering er komplekst og kan ofte være tidskrævende at sætte op selv. Derfor anbefaler vi Budget123.

Dette program har bevaret kompleksiteten for at imødekomme alle behov, men de gjort det meget nemt og brugervenligt at anvende.

Budget123 håndterer både almen budgettering ud fra finanskonti. Derudover har du også mulighed for yderligere specifikationer, beregning på investeringer og anlæg, beregninger på lån, og så tager programmet også hensyn til betalingsbetingelser på både udgående og indgående fakturaer, og dermed kan det generer et præcist likviditetsbudget.

CRM

CRM system (Customer Relationship Management) hjælper dig med at holder styr på alle informationer om dine kunder, og her anbefaler vi Pipedrive til at hjælpe dig med at gøre dit salg mere effektivt.

Pipedrive holder styr på dine leads, kunder og hjælper dig til at få fulgt op på dit salg. Du kan samtidig kommunikere og send emails m.m. via pipedrive, således at du kun behøver arbejde i et system. 

Med salgsrapporten får du en bedre forståelse for hvor der skal forbedres. Derudover hjælper funktionen sales forecasting dig til at forecaste dit salg, og samtidig fokusere på de deals, du med størst sandsynlighed kan vinde.

Kontrakter

Vi anbefaler Contractbook, når du skal udforme, underskrive og opbevare alle dine kontrakter samlet og på et sikkert sted. 

Modtag og udarbejd alle dine kontrakter digitalt, så du altid ved hvor de er, og de ikke fylder i ringbind på kontoret. Du kan bruge en af skabelonerne, eller du kan udforme din egen. Kontrakterne kan underskrives digitalt, og tilgås når som helst. 

Du har det fulde overblik i Contractbook, for du kan også følge kontrakten hele vejen. Du kan bl.a. set når modtageren har set og åbnet den, og du modtager en notifikation, når kontrakten er underskrevet. 

Lager

Rackbeat hjælper dig med at holde styr på dit lager og sikre din virksomheds optimale indkøbsstørrelse, så du hverken har for lidt eller for meget på lager. 

Strømlin dine produktions processer med styklister. 

Du har også mulighed for variantstyring, der sparer dig for tid og er nemt at arbejde i. Dette er blot nogle af de mange funktioner, du får med Rackbeat.

Produktion

Med Tracelink får du styr på planlægningen, styringen og dokumentationen af din produktion. 

Tracelink giver overblik over alle din virksomheds ressourcer og arbejdsprocesser. Du får både produktionsstyring, værktøjsadministration, sporbarhed af materialer og råvarer, tidsregistrering og kvalitetskontrol.

Løn

Zenegy er lønsystem på en helt ny måde. 

Giv dine medarbejdere et bedre overblik over deres lønsedler med Zenegy´s app. Du kan samtidig integrere lønsystemet med dit regnskabsprogram, så du slipper for alt det manuelle tastearbejde. Derudover er det nemt for dig at lave indberetninger, håndtere ferie, fravær, timeregistrering, kørsel og andre lønrelaterede oplysninger.

Udgifter

Registrering af udgifter on-the-go er blevet mere og mere almindeligt, og det sikrer, at boner ikke bliver væk, samtidig med at det hjælper både dig og dine medarbejdere med at huske at får det gjort, og dermed sparer i meget tid for jeres regnskabsmedarbejder, som ikke skal rykke for dem.

Der er mange udbydere, og vi anbefaler fire:

  • CorpayOne
  • Pleo
  • November First
  • Edilion

CorpayOne

Automatisk bogføring og fakturabetaling, nemt og sikkert!  Du scanner blot dine regninger, og så sørger CorpayOne for resten. 

Bliver dine regninger sendt til din CorpayOne adresse, skal du blot godkende, og så betaler CorpayOne regningen for dig. 

CorpayOne integrerer med jeres økonomisystem, så hele bogføringen er klaret med få klik. Har du behov for, at flere medarbejdere skal kunne godkende faktura? Det håndterer CorpayOne også.

Pleo

Pleo er en firmatkort-løsning. Med Pleo sker afstemningen på farten. Dine medarbejdere får en notifikation, når de har brugt deres kort. 

Alt de skal gøre, er at tage et billede af kvitteringer, og så sørger Pleo for resten. Det betyder, at din bogholder kan holde styr på udgifterne i realtid, som automatisk kategoriseres og parres med de rette kvitteringer. 

Pleo kan synkroniseres til jeres økonomisystem, så bogføringen sker helt automatisk, uden at I skal gøre noget.

November First

Har du mange udenlandske betalinger, er November First et godt valg. 

Lave valutakurser og gebyrer på alle internationale betalinger, og du kan få transperante og lave valutakurser samt mulighed for flere internationale betalingstyper.

Minimer dine omkostninger, uden at du behøver skifte bank. Har du e-conomic kan du samtidig automatisere bogføringen af internationale fakturaer direkte ind i jeres regnskabsprogram.

Edilion

Hos Edilion får du enkel bilagshåndtering. Indsend og godkend dine bilag. 

Så snart bilaget er godkendt, sendes det automatisk til jeres økonomisystem, så det kan betales.

Har du brug for, at flere medarbejdere skal kunne godkende, rette og videresende bilaget? Det kan nemt håndteres i Edilion.