9 gode grunde til at vælge e-conomic

Det kan være svært, at finde rundt i de mange tilbud der idag findes til online bogføring. Er du i tvivl, om hvilket program der passer til din virksomhed, får du her 9 gode grunde til at vælge e-conomic som dit bogføringssystem.

9 gode grunde til at vælge e-conomic

Indholdsfortegnelse

Derfor er e-conomic et godt valg

Grunden til, at vi mener e-conomic er et rigtig stærkt regnskabsprogram, er muligheden for integration med andre programmer. 

At du kan kombinere en række andre programmer med dit primære regnskabsprogram giver nogle muligheder, som virkelig giver konkurrenterne baghjul. 

Selve programmet kan i forvejen rigtig mange ting, men har du en større virksomhed, har har måske nogle behov som e-conomic i sig selv ikke kan opfylde, og så er det en stor fordel, at dit bogføringssystem kan snakke sammen med andre systemer.

Det betyder, at du totalt set får en langt stærkere løsning.

9 rigtigt gode grunde til at vælge netop det system

Der findes mange regnskabsprogrammer på markedet, og det er vigtigt, at du vælger det, der passer bedst til netop din virksomhed.

E-conomic er et virkeligt godt bud på et system, der passer ind i mange typer virksomheder. Her får du 9 stærke grunde til at vælge netop dette system.

#1 Integrer din webshop med dit bogføringssystem

Har du en webshop? Så kan du få integrationer, der overfører dine varer, kunder og ordrer automatisk til dit regnskabsprogram. Det betyder, at du slipper for at taste samme data ind i flere systemer, da det automatisk overføres, hvor det er relevant.

#2 Sammenhold regnskab og budget automatisk

Når du lægger budgetter, kan du hurtigt spotte afvigelser via den automatiske sammenholdelse af regnskabstal.

#3 Automatisk tidsregistrering

Du har mulighed for at registrere din tid digitalt via mobilen, så det automatisk ligger klar til godkendelse og fakturering i e-conomic. Du slipper derfor for en masse krøllede papirer, hvorfra timerne manuelt skal tastes ind i jeres lønsystem.

#4 Håndter udlæg automatisk

Har dine medarbejdere udlæg? I kan faktisk undgå kvitteringerne, og få udgiftsbilagene sendt automatisk til e-conomic.

#5 B2B ordrer direkte ind i din e-conomic

Du har mulighed for at lægge ordre via. din B2B webshop, over i dit regnskabssystem. Du kan faktisk gøre det fra din mobil eller tablet ude hos kunden. Derfor mister du aldrig et salg, og alle ordre er opdateret i jeres økonomisystem i real tid.

#6 Backup af bilag/fakturaer

Alle dine bilag/faktura gemmes automatisk i skyen, så du altid kan tilgå dem uanset hvilken enhed du logger ind fra.

#7 Nem at tilpasse og skalere

E-conomic kan sammensættes præcis til dine behov, og skulle der være nogle funktioner programmet ikke selv har, kan det nemt integreres med andre systemer.

#8 Automatisk bogføring i af dine bankkonteringer med Autobank

Din bankkonto integreres til din konto i online r.egnskabssystem. Det betyder, at du automatisk overfører kontoudtog direkte til din bankafstemning i dit bogføringssystem. 

Det giver en lynhurtig bankafstemning, som du oven i købet også kan vælge at automatisere.

#9 Tilgå din e-conomic konto uanset hvor du er henne

Med system app’en, kan du holde styr på din forretning overalt. Du kan både sende faktura fra mobilen, scanne bilag og få et overblik over dit regnskab.

E-conomic vs. Dinero

Begge bogføringssystemer er designet til at gøre det nemt for små og mellemstore virksomheder med bogføring og administration af deres regnskaber. 

Begge systemer har løsninger, der dækker de helt basale funktioner som bogføring, fakturering, momsregnskab, lagerstyring og rapportering.

Hvis vi sammenligner de to systemer, så kan man sige, at de er som storebror og lillebror. De adskiller sig primært på 4 områder:

#1 Prisstruktur

Hos Dinero betaler du én samlet pris for alle funktioner. Hos E-conomic betaler du afhængigt af hvor mange funktioner, du bruger, og hvor mange bruger, der er koblet på systemet.

#2 Brugervenlighed

Mange synes, at Dinero er mere intuitivt og enkelt at benytte – og at E-conomic godt kan være lidt mere komplekst. Det afhænger naturligvis af, hvad man kommer fra og er vant til at arbejde med.

#3 Integrationer

E-conomic har væsenligt flere integrationer til tredjepartsprogrammerer end Dinero, og bruger din virksomhed flere forskellige softwareprogrammer, så kan det være en fordel.

#4 Support

Som kunde hos e-conomic har du mulighed for at få telefonisk support, mens Dinero kun har support via mail eller chat.

Er du i tvivl, om e-conomic er det rigtige valg?

Det er blot et lille udvalg, af de mange funktioner der kan kobles på systemet konto. Der findes nemlig rigtig mange integrationer, som gør at vi kan skræddersy en løsning lige præcis til dine behov. 

Vil du vide mere om e-conomic og de mange muligheder, kan du altid kontakte os her.

Vi er officielle forhandlere, så vi er – om nogen – inde i alle de ting, der gemmer sig i krogene i dette system.

Mie Sylvestersen-Platz

Mie Sylvestersen-Platz

Mie har arbejdet mange år som selvstændig erhvervsdrivende inden for digitalisering, regnskab, bogføring og finansiering. Hun er den rette til at yde din virksomhed den bedste støtte i digitaliseringsprocessen.

Kategorier

Seneste blogs

Forretningsbetingelser
Databehandlerpolitik
Fortrolighedspolitik