automatiseringdigitaliseringGør det nemtproduktion

Let arbejdet af din produktion!

Let arbejdet i din produktion!

Der er mange ting, som kan gøres nemmere og automatisk med en cloud-baseret løsning, specielt hvis du driver en produktionsvirksomhed. Med et cloud-baseret system, er dine data altid tilgængelige uanset hvor du er henne og hvor du logger ind fra. Du skal ikke bekymre dig om server-kapacitet eller pladsmangel. De fleste cloud systemer snakker også sammen, hvilket skærer en masse manuelt arbejde væk, og dermed giver dig tid til rent faktisk at skabe værdi for forretningen. Se her hvilke værktøjer, vi anbefaler:

 

#1 Digital lagerstyring

Du ved hele tiden hvad du har på lager, og hvor materialer og værktøj befinder sig. Har du behov for sporbarhed i produktionen? Så har Tracelink en batchinformations-løsning, så du altid har styr på præcis hvilke råvarer, der indgår i færdigvaren. Når du bruger værktøj, som er registreret i Tracelink, kan du registrere det løbende forbrug og få advarsler, hvis værktøjet nærmer sig sidste frist for kontrol eller kalibrering. Med et par klik på telefonen holder du nemt og billigt styr på jeres udstyr, og kan altid spore værktøjet og styre vedligehold og eftersyn.

 

#2 Mobil tidsregistrering

Spar tid og få overblik. Intempus kan integreres med dit lønsystem, så det det hele kører automatisk, og du slipper for at bruge tid på at taste det samme data ind i flere forskellige programmer. Derudover er det nemt for dine medarbejdere, når de er på farten at registrere deres timer, og I slipper for krøllede timesedler.

 

#3 Digital ordrebog

Få styr på arbejdskort, styklister, ruter, materialeforbrug, og saml det hele et sted. Du kan evt. hænge en skærm op i produktionshallen med ordrebogen, så dine medarbejdere nemt kan følge med i alt hvad angår produktionen og alle kan opdatere status både på ordrer på vej ind og ordrer i produktion. Jo mere planlægning og styring der er under en produktion, jo mindre spildtid har du, og jo mere effektiv bliver din virksomhed. Tracelink giver et overblik over alle din virksomheds ressourcer og arbejdsprocesser.

 

#4 Få regnskabet online

E-conomic er et komplet online regnskabsprogram, som kan håndtere alle dele af din virksomhedsøkonomi. Mulighed for skalering med moduler og integrationer af andre programmer gør e-conomic unikt til brug i alle små og mellemstore virksomheder. E-conomic forbinder alle dine afdelinger, hvad enten det er lager, indkøb, salg, m.m.

 

#5 Digital bilagshåndtering

Brug mindre tid på bilagshåndtering og mere tid på forretningen. Med edilion kan du nemt og hurtigt klare al din bilagshåndtering. Du kan nemt og hurtigt indlæse bilag, så du slipper for tastearbejdet. Alle bilag bliver automatisk valideret og du skal blot godkende, så overføres de direkte til e-conomic.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *