automatiseringdigitaliseringGør det nemtNyt systemOnline guide

Hvilke online løsninger passer til dig?

Hvilken online løsning passer til din virksomhed?

 

Det er lidt af en jungle, at skulle finde rundt i de mange administrationsløsninger der efterhånden er på markedet. Derfor har vi prøvet at lave et overblik over de programmer vi synes der skaber bedst værdi for din forretning, og samtidig prøvet at give en forklaring på hvad det egentlig er de kan.

 

Zenergy: Er et lønsystem, der samler alle data og giver dine medarbejdere lønsedler direkte på mobilen. Du kan både adminstrere lønkørsel, ferieregnskab og indberetning til skat.

Zenergy er for dig som:

  • Gerne vil have alt hvad angår løn samlet et sted
  • Gerne vil have digitale lønsedler, istedet for lønsedler i papirsform eller over E-boks
  • Gerne vil give medarbejderne et bedre overblik over hvor meget de betaler til eks. skat, arbejdsmarkedbidrag, hvor meget ferie de har optjent, osv.

 

Tracelink: Er primært for produktionsvirksomheder, og hjælper i forhold til planlægning, styring og dokumentation af produktionen.

Tracelink er for dig som:

  • Gerne vil have et samlet overblik over kunder, projekter, værktøj, materiale, ordredata, vareforbrug, timeregistrering og kvalitetkontrol
  • Har flere medarbejdere, som skal kunne udveksle informationer nemt og hurtigt, uden altid at skulle snakke sammen

 

Intempus: Er et tidsregistreringsystem på mobilen. Du får samtidig et samlet overblik over hvilke opgaver og projekter, dine medarbejdere har brugt tid på.

Intempus er for dig som:

  • Har medarbejdere, der har behov for at registere timer, ofte på farten
  • Er en projektdreven virksomhed, og derfor bliver betalt på antal timer der bruges pr. projekt.

 

E-conomic: Er et online regnskabsprogram der kan skaleres alt efter behov. Her kan du få et komplet overblik over salg, lager, løn, fakturering, budget, tidsresgistrering m.m.

E-conomic er for dig som:

  • Gerne vil spare tid og penge på bogføring
  • Vil kunne bevare overblikket, selv på farten med mobil-appen
  • Gerne vil have alle data fra alle din virksomheds afdelinger samlet et sted

 

Edilion: Håndterer automatisk informationerne på dine bilag, så slipper du for tastearbejde.

Edilion er for dig som:

  • Gerne vil have et samlet overblik over alle bilagene
  • Har behov for et godkendelsesflow af bilagene
  • Vil kunne godkende bilag på farten i mobil-appen

 

Roger: Er et betalingssystem der automatisk betaler dine regninger. Det kan integreres med jeres økonomisystem, så bogføringen klares automatisk.

Roger for dig som:

  • Har mange faktura fra mange forskellige leverandører
  • Har gentagne betalinger
  • Gerne vil spare tid på at betale regninger
  • Har flere forskellige personer, som skal godkende forskellige fakturaer

 

Pleo: Er en betalingsløsning til virksomheder. Systemet klarer både dine udgiftsrapporter og gør det lettere at håndtere din virksomheds udgifter.

Pleo er for dig som:

  • Har en eller flere personer i virksomheden, der har firmakort
  • Ikke gider bruge tid på manuelt papirarbejde og udgiftrapporter

 

Pipedrive: Er en salgsplatform som gør det nemt at håndtere salg og kunder. Systemet har en pipeline, der hjælper dig til at holde styr på dit salg, og hvornår det er tid til at tage aktion.

Pipedrive er for dig som:

  • Gerne vil kunne måle din salesperformance
  • Gerne vil kunne tilgå dine deals uanset hvor du er på mobilen
  • Mangler hjælp til salgsrapporter og forecastning

 

 

Der findes efterhånden rigtig mange programmer som kan en masse forskelligt, og derfor er det omend endnu mere vigtigt, at I får taget stilling til, hvilke behov I egentlig har som virksomhed, inden I skifter system. Et system der fungerer godt for en virksomhed, er ikke nødvendigvis den bedste løsning en anden.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *